Igualtat promou la reflexió sobre les noves masculinitats entre l’alumnat de l’IES
L’Ajuntament del Pinós, a través de la Regidoria d’Igualtat, ha organitzat per als pròxims 21 i 22 de maig una activitat formativa dirigida a l’alumnat de 4t d’ESO de l’IES […]
Igualtat promou la reflexió sobre les noves masculinitats entre l’alumnat de l’IES Leer Noticia»






