28-06-2026 CONCIERTO BANDA JUVENIL PINOSO-MONÓVAR (125)

La música de banda ompli l’Auditori Emilio Martínez Sáez en una nova cita de la XXXIII Campanya de Concerts d’Intercanvis Musicals

El Teatre-Auditori Emilio Martínez Sáez ha acollit hui un brillant concert emmarcat dins de la XXXIII Campanya de Concerts d’Intercanvis Musicals, que ha reunit dalt de l’escenari la Banda Juvenil de l’Escola de Música “La Artística” de Monòver i la Banda Escola de la Unió Lírica Pinosense.

Davant de nombrosos familiars i aficionats a la música de El Pinós i Monòver, les dos agrupacions han oferit un programa variat que ha posat de manifest l’excel·lent nivell musical i la gran tasca formativa que desenvolupen al llarg de tot l’any amb els seus joves intèrprets.

La Banda Juvenil de “La Artística” de Monòver ha encetat el concert amb una actuació marcada per la qualitat interpretativa i la il·lusió dels seus músics. A continuació, la Banda Escola de la Unió Lírica Pinosense ha pres el relleu amb un ampli repertori de bandes sonores i pasdobles que ha sigut molt ben rebut pel públic.

En finalitzar el concert, el president de la Societat Unió Lírica Pinosense, Vicente Rico, ha agraït la dedicació i el treball dels dos directors per fer possible este encontre musical. En representació de l’Ajuntament del Pinós han assistit el regidor Raúl Pérez i la regidora de Festes, Elisa Santiago, qui ha felicitat les dos agrupacions per les seues magnífiques interpretacions. Com a record de la jornada, els directors han rebut un obsequi commemoratiu.

Este intercanvi musical ha tornat a posar de manifest el valor de la col·laboració entre les societats musicals de la Comunitat Valenciana, fomentant la convivència, l’aprenentatge mutu i la difusió de la cultura musical entre les noves generacions.

El concert ha conclòs amb la interpretació conjunta del pasdoble Andalucía, que ha arrancat una llarga ovació del públic en reconeixement a l’esforç dels músics, directors i equips docents de les dos entitats, protagonistes d’una jornada en què la música ha tornat a convertir-se en el millor vincle d’unió entre Monòver i El Pinós.

Esta actuació forma part de la XXXIII Campanya de Concerts d’Intercanvis Musicals, una iniciativa destinada a promoure l’activitat de les societats musicals i reforçar el teixit cultural de la Comunitat Valenciana. La Banda Escola de la Unió Lírica Pinosense tornarà la visita a Monòver el pròxim divendres 3 de juliol, en la segona cita d’este intercanvi musical.

 

FOTOS

 

 

 

 

 

Comparte esta noticia

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.