El Pinós celebra la Festa de la Diversitat amb un ampli programa d'activitats

25/06/2026 8:35 am

Organitzada per l'Ajuntament del Pinós, a través de la Regidoria d’Igualtat i LGTBIQ+, en col·laboració amb l'associació Amunt, torna a mostrar el seu compromís amb la igualtat a través d'una nova edició de la Festa de la VI Diversitat. La regidora de l'àrea, María José Moya, ha destacat en Radio Pinós l'intens treball realitzat durant els últims mesos per a preparar una programació que ha sigut dissenyada conjuntament entre les dos entitats. L'edil també ha agraït la implicació d'Amunt i del seu president, Alfred Escolano, la participació del qual ha permès ampliar el nombre d'activitats previstes i enriquir la programació.

Comparte este Podcast

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.